<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><rss version="2.0" xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/" >
<channel>
<title>Nedves </title>
<link>http://nedves.nireblog.com</link>
<description>... de miért? </description>
<pubDate>Sat, 21 Nov 2009 04:52:36 +0200</pubDate>
<image>
<title>Nedves </title>
<url>http://static.nireblog.com/imagenes/logo.png</url>
<link>http://nedves.nireblog.com</link>
<width>109</width>
</image>
<generator>http://nireblog.com</generator>
	<item>
	<title>azt mondja hogy...</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/11/10/azt-mondja-hogy#comment-234</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/11/10/azt-mondja-hogy#comment-234</guid>
		<dc:creator>nem a Béla</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>Ez is azért van, mer' a Zorbán.
</p>
]]></description>
	<pubDate>Thu, 13 Nov 2008 13:49:41 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>terhes világ</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/09/29/terhes-vilag#comment-232</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/09/29/terhes-vilag#comment-232</guid>
		<dc:creator>nedves</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>engem, aki nemhogy nem Pamela, de mégcsak nem is magyar, bár a lengyel ugye nem hátrányos kissebbség, node még a Jamal se képes teherbe ejteni. csúnyán ráb*sztam... hogy lesz így egyetem? hogy lesz? :(
</p>
]]></description>
	<pubDate>Mon, 13 Oct 2008 02:26:48 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>terhes világ</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/09/29/terhes-vilag#comment-231</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/09/29/terhes-vilag#comment-231</guid>
		<dc:creator>nem a Béla</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>Nos kérem. Az eredeti törvénymódosítás szerint a felvételi pontok között a következő pluszpontszerzési lehetőségek vannak:</p>
<p>hátrányos helyzetű :   +25 pont<br />
halmozottan hátrányos h.:   +50 pont</p>
<p>Tegyük tehát fel, hogy én leadtam a jelentkezéseme X helyre, ahol teszemazt 440 pont volt a küszöb. Nekem van mondjuk pont 440-em, de nagy a túljelentkezés, ezért szelektálnak erősen. Van rajtam kívül mondjuk a Kolmopár Edömérné Kalányosi Paméla, aki csak 400 pontot szerzett hozott pontokból és érettségiből, de mivel kisebbség tagja, és pont az ötödik purdét várja, ezért faji alapon adnak neki 50, azaz 50 pluszpontot. Mi következik ebből? 10 ponttal többet adnak valakinek, csak azért mert pl. kultúrálisan sokszínű, vagy mert terhes.</p>
<p>Kérdés: kit ért hátrányos megkülönböztetés?
</p>
]]></description>
	<pubDate>Tue, 30 Sep 2008 00:32:12 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>zsidó-roma-magyar viszonyok</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-229</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-229</guid>
		<dc:creator>nem a Béla</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>De ilyen alapon kibékülhetnénk a visszaeső bűnöző énünkkel is, nem is kéne a bűnözőket lecsukatni, mert hiszen azok a tulajdonságok amik a viselkedésüket indukálták, azok megvannak bennünk (félállatokban) is, ergo ha valakit lecsuknak azért mert rabol, sikkaszt vagy öl, ugyanilyen erővel le kéne csukni azt is aki tisztességes munkával keresi a kenyerét. De tegyük fel hogy mindenki mindenkivel kibékül. Mi lenne ebből? Megszűnnének a jogi, az erkölcsi korlátok, bárki bárkit büntethetetlenül kifoszthatna, megölhetne stb., de segáz, mert hiszen a félállati természet mindenkiben ott van, amivel meg kell békélni... Az orvosi kezelés is egy elavult módszer, mert csak fölöslegesen feszíti az anyaszervezet és a kórokozó közti feszültséget. Ahelyett hogy jól megbékélne vele. Fenti állapotokat egyébként nemes egyszerűséggel az anarchia jelzővel illetik. Pontosan azon alapul az érvelésed, hogy elkened a személyes felelősséget - nem kéne azért ilyen szinten általánosítani. Másrészt leszögezném: nem vagyok rassiszta. De gondold végig mi lett volna, ha teszemazt amikor az FBI nekiáll felszámolni egy nagyobb maffiahálózatot, minden jogvédő szervezet azonnal olaszgyűlöletről és szicíliaiüldözésrpl kezdene ordibálni? Nevetségesen hangzik, idehaza viszont pontosan ez történik.
</p>
]]></description>
	<pubDate>Tue, 23 Sep 2008 15:13:42 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>zsidó-roma-magyar viszonyok</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-228</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-228</guid>
		<dc:creator>vince</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>kedves nem a Béla, - ha már ilyen menő mindenkit le "kedvesezni" - lehet, hogy túl elvontan fogalmaztam, bocsi (néha hajlamos vagyok az ilyenre), vagy csak egyszerűen hülyeség, amit gondolok, erre is megvan minden esély. megpróbálok pontosítani. tehát szerintem az egész társadalmi-politikai rendszer azért nem működik, mert az ember alaptermészetében hiba van. ugyebár átmenet az állat és tiszta értelemben vett 'ember' között, s ez a kettősség, az állati ösztönlény és az 'emberi' tudatos, értelmes lény konfliktusa határozza meg alaptermészetét. s itt bukik meg minden világmegváltó, zsidó-cigány kiirtós, proletárforradalmas, stb. eszme, mert az egész világ olyan, mint az ember maga, nem is lehetne másmilyen. tehát az egész rendszer, azért nem olyan idilli, - nem is volt, nem is lesz, - mert az ember egyszerűen ilyen, az egész elbaszott - legalábbis annak tűnő - világ a már említett kettős mivoltnak az eredménye s így lehet, hogy annyi szép, s annyi rossz van benne (no persze az utóbbit könnyebben látja az ember, ami természetes is).<br />
hát ezt jó messziről kezdtem, bocsi. válaszolva a kérdéseidre: mi mind ilyen kettős természetűek vagyunk igenis, a hiba pedig az hogy ezt nem tudjuk, ha ismernénk természetünket, az az első lépés lenne az önelfogadás felé, aminek végeredménye az lenne, hogy nem kéne negatívumainkat egyes csoportokra projektálni, ahogy azt már leírtam, hanem úgymond 'kibékülnénk' önmagunkkal, s ezáltal a környezetünkben élőkkel is. ( persze ez a húdenagy, önmegismerés, önelfogadás, mindenkivel békében élés se fog sohase megvalósulni rendszer szinten, de esetleg kicsiben - egyénileg - működhet ). hát elég elvont, meg miegymás, amit most idevéstem, de remélem egy fokkal érthetőbb, mint az előbb és, hogy esetleg valami értékes gondolatot is találsz benne.
</p>
]]></description>
	<pubDate>Mon, 22 Sep 2008 21:54:31 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>zsidó-roma-magyar viszonyok</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-227</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-227</guid>
		<dc:creator>nem a Béla</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>már ne haragudj kedves Vince, de mit értesz pontosan az alatt, hogy a saját hibáinkat gyűlöljük a kultúrális sokszínűségre kivetítve? abból tehát, hogy egy háromgyerekes cigó munka nélkül több pénzt vág zsebre, mint egy kereső magyar, és ennek ellenére ugyanúgy ellopja a sarkiból a cigit, ugyanúgy kirabolja a kölyköd az utcán, nos abból nekünk arra kellene következtetni, hogy igaziból mi magyarok vagyunk ilyenek, csak rájuk kenjük? áruld már el kérlek, mi az a hiba amit keresni kell, és mit érdemes vele kezdeni? mert élhetsz akármilyen felemelő, magasröptű életet, attól a szomszéd még a szomszéd marad.</p>
<p>Blanka te meg mintha kissé sokat zsidóznál...
</p>
]]></description>
	<pubDate>Sun, 21 Sep 2008 13:51:49 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>zsidó-roma-magyar viszonyok</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-226</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-226</guid>
		<dc:creator>vince</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>igazad van: "Azt lásd, amit más észre sem vesz, láss a probléma mögé."
</p>
]]></description>
	<pubDate>Sat, 20 Sep 2008 14:22:57 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>zsidó-roma-magyar viszonyok</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-225</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-225</guid>
		<dc:creator>vince</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>szerintem alapvető emberi tulajdonság az, hogy mindig mást okolunk ha valami nem működik, mert túlságosan nagy erőfeszítés lenne önmagunkban keresni a hibát. szerintem minden ember természete alapvetően ugyanolyan: mindenkinek megvannak a jó és rossz tulajdonságai, amiből fakadó problémák társadalmi szinten is megmutatkoznak. és mivel nem vagyunk hajlamosak ezt elfogadni bűnbakokat keresünk, akikre kivetíthetjük, és akiken keresztül gyűlölhetjük a saját hibáinkat. ennyi lenne szerény véleményem. én is köszönöm a figyelmet!
</p>
]]></description>
	<pubDate>Sat, 20 Sep 2008 14:21:31 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>zsidó-roma-magyar viszonyok</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-224</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-224</guid>
		<dc:creator>nedves</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>Vince kedves, szakadj el kérlek az idézeteidtől, meg a filozófusok ékes csattogtatásaitól! Kicsit gondolkozz el és próbálj meg inkább saját véleményt kialakítani. A zsidót nem az alapján ítélem meg, hogy mert ő zsidó. a romát nem az alapján, hogy roma. Természetesen mindenhol vannak kivételek. Az alapján ítélem meg, amilyen nevelésben részesülnek, amilyen alapjaik vannak az élethez. Ezen állam, párt nem tud változtatni. Az viszont tény, hogy a vezető rétegünk -habár aug. 20.-án egy gyilkos király nevét kántáljuk saját hányadékunkba fulladva, mert római katolikusok vagyunk- jelentős hányada zsidó. A romák -akik szintén szép számmal jelen vannak országunkban- a segílykék és egyebek miatt oda szavaznak. A zsidóknak pedig olyan életfelfogásuk van, ami nem illik ide. Gyökértelenek, nincsenek hagyományaik, minden körülmény között racionalizmusra törekednek -azon túl h fajtán belül együtt éreznek-, ami egy saját történelmi múlttal és tradíciókkal büszkélkedő nép számára igenis romboló hatással bírnak. Akartak egy saját államot. megkapták. most szépen elkezdték felvásárolni Európát. ja mert ha mi megtehetnénk, mi is megtennénk? talán... de szerintem ez mindenképp erkölcstelen magatartás egy XXI. századi világban. Szóval van saját államuk, mégis mi a búst keresnek még itt? ja hogy ez nem ilyen egyszerű, mert már asszimilálódtak? akkor miért nem tudnak tagadhatatlanul asszimilálódni? ja hogy ez nem ilyen egyszerű, mert ehhez idő kell? akkor meg miért nem mennek haza? ahol nem gyűlöli őket mindenki? ezt mintha már kérdeztem volna. szóval itt van a hiba, a kormány le se szarja h oszd meg és uralkodj ez működik az óvodában, működött az ókorban, a középkorban, napjainkban nem ez a mérvadó, meg nem is az, h az egyén mekkorát tud térnyesni, hanem hogy kialakuljon a nem is tudom... pánzsidóság? a romák csak eszközök a számukra, mi talán ösztönösen nem csak a magatartásuk ellen vagyunk, hanem -hogy én is klasszikushoz nyúljak- mint a Vukban, a kutya talpnyaló és észre sem veszi. Ők lesznek az elsők, akiket elsöpörnek. És mi a másodikok, ha nem kapunk észbe. Azt lásd, amit más észre sem vesz, láss a probléma mögé. Köszönöm a figyelmet.
</p>
]]></description>
	<pubDate>Tue, 16 Sep 2008 21:22:42 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>zsidó-roma-magyar viszonyok</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-223</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-223</guid>
		<dc:creator>vince</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>te is tudod, hogy nem ímigyen értettem a megkülönböztetést. arról beszélek, hogy az mindenkinek csak rossz (kivéve a vezető réteget, mert annak alapvető érdeke az "alattvalók" egymás ellen uszítása, megosztása), hogyha valakit/kiket SEMMI igazi érdem, cselekedet nélkül, vagy negatívan vagy pozitívan megkülönböztetünk. le a rasszizmussal! örülök hogy egy véleményre jutottunk :D
</p>
]]></description>
	<pubDate>Mon, 15 Sep 2008 22:17:46 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>zsidó-roma-magyar viszonyok</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-222</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-222</guid>
		<dc:creator>nem a Béla</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>Így van. Pl. szerintem az embereket nem lenne szabad diploma, érettségi vagy nyolc általános alapján sem megkülönböztetni, ahogy egy hírportálon is olvastam, a diploma mint követelmény egy csomó romát kirekeszt az orvosi, jogi, közgazdász pályáról. Vagy vegyük az erkölcsi bizonyítványt, hát az is milyen már... Én azért szégyellem is magam hogy pl. szüleim amikor 8-10 órákat lemelóznak, vagy én a nyárimunkámmal szegény kisebbség szájából kerestem el a segílyt... nekik azért nem jut, mert a magunkfajtát ki kell fizetni. Le a rasszizmussal!
</p>
]]></description>
	<pubDate>Sat, 13 Sep 2008 19:18:34 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>zsidó-roma-magyar viszonyok</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-220</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-220</guid>
		<dc:creator>vince</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>egyetértek veled mind a rokkerek mind pedig a fehérek hátrányos megkülönböztetésének ügyében. pont emiatt, úgy gondolom, hogy mindenféle-Fajta megkülönböztetés legyen az pozitív vagy negatív ugyanolyan káros!
</p>
]]></description>
	<pubDate>Sun, 07 Sep 2008 22:02:04 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>zsidó-roma-magyar viszonyok</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-219</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-219</guid>
		<dc:creator>nem a Béla</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>Hozzáteszem: a kisebbségeknek alanyi jogon járó támogatások, kedvezmények, ingyenessé tett szolgáltatások léte, vagyis a dolgozó fehér többség hátrányos megkülönböztetése is rasszizmus ám.
</p>
]]></description>
	<pubDate>Sun, 07 Sep 2008 13:03:25 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>zsidó-roma-magyar viszonyok</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-218</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-218</guid>
		<dc:creator>nem a Béla</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>először proletárdiktatúra, most a nemzetközi bankárok, de hol maradnak a rokkerek? miért nem hallani rokker-pártról, vagy teszemazt a rokkerek parlamenti érdekképviseletéről?</p>
<p>ROKKER-uralmat!!!
</p>
]]></description>
	<pubDate>Fri, 05 Sep 2008 14:47:30 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>zsidó-roma-magyar viszonyok</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-216</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-216</guid>
		<dc:creator>vince</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>az én meglátásom szerint, amit a politikai elit folytat ( mindig is folytatott), az a jó öreg 'oszd meg és uralkodj' elv. és ennek mentén a semmiért támogatják a kisebbségeket, amiért a jó magyarok meg nagyon rühellik őket, és a politikusoknak egy nagy gonddal kevesebbjük van egymásnak uszítják az embereket és az emberek nem azzal foglalkoznak hogy hogy cseszik szét életüket a fejük fölött. ergo szerintem nem bőrszínben, orr nagyságban, külsőségekben van determinálva hogy egy ember jó-e vagy rossz-e, egyszerűen attól függ, hogy milyen környezetben növekszik fel, mire tanítják. tehát szerintem amilyen szar politikai rendszerben vagyunk, egyszerűen a hatalmi intézmények mindenkori szar működésében rejlik.</p>
<p>egy kis kapcsolódó idézet:</p>
<p>"Az ember életét a bölcsőtől a koporsóig felügyelő és oltalmazó lélektelen politikai bürokrácia folyvást növekvő hatalma egyre nagyobb akadályokat gördít az emberek közötti együttműködés elé. Az a rendszer, amely létének minden aktusával feláldozza a nép, egész nemzetek óriási részének jólétét önző hatalomvágyának és elenyésző kisebbségek gazdasági érdekének oltárán, szükségképpen eloldozza a társadalmi kötelékeket, és oda vezet, hogy mindenki örökösen hadakozik mindenkivel. Ez a rendszer csak annak a hatalmas szellemi és társadalmi reakciónak volt a szálláscsinálója, amely ma a modern fasizmusban és a totalitárius állam eszméjében fejeződik ki, s messze felülmúlva az elmúlt századok abszolút monarchiáinak hatalomőrületét, az állam totális ellenőrzése alá kívánva vonni az emberi tevékenység minden szféráját."</p>
<p>LE A RASSZIZMUSSAL! (szerintem ezen kéne változtatni)
</p>
]]></description>
	<pubDate>Sun, 31 Aug 2008 15:07:19 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>zsidó-roma-magyar viszonyok</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-214</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/08/22/zsido-roma-magyar-viszonyok#comment-214</guid>
		<dc:creator>nem a Béla</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>jaj, nem lehet így ehhez hozzáállni kérem</p>
<p>szükségünk van a romákra, jobban mint a saját életünkre, mert ha ők nem lennének, akkor:</p>
<p>- nem lenne kultúrális sokszínűség<br />
- a nyakunkon rohadna a sok szinesfím<br />
- ki venné fel a segílyt?<br />
- ki tarolná le a kertet meg a szőlőt?<br />
- ki késelné meg a gyereket az iskolában?<br />
- ki erőszakolná meg az asszonyt?<br />
- kikre hivatkoznának a liberálisok?</p>
<p>én azt szólom, a romák aranyat érnek, nélkülük ez az ország élhetetlen lenne
</p>
]]></description>
	<pubDate>Sat, 23 Aug 2008 13:31:58 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>nem vicc</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/05/09/nem-vicc#comment-127</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/05/09/nem-vicc#comment-127</guid>
		<dc:creator>Ferkó pajtás</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>ha nem akarsz leesni, repülj
</p>
]]></description>
	<pubDate>Mon, 02 Jun 2008 02:22:29 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>és a többi</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/03/14/es-a-tobbi#comment-101</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/03/14/es-a-tobbi#comment-101</guid>
		<dc:creator>Ferkó pajtás</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>nos igen, újabban mégis kezdek hinni a mesékben, meg az ilyen-olyan vudukultuszokban, a "zombi" kifejezés ugyanis Haitiből ered, a vudu vallásból</p>
<p>következtetés: Horn Gábort minden bizonnyal vudu-sámánoknak köszönhetjük, miután apját-anyját kihalászták a vízből, majd a 10 éve a Dunában rothadó spermát az ugyancsak 10 éve oszló női méhbe, de legalábbis annak helyére hintették. A többit meg már ismerjük.
</p>
]]></description>
	<pubDate>Tue, 18 Mar 2008 19:00:36 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>Lepkepunci</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/02/23/lepkepunci#comment-96</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/02/23/lepkepunci#comment-96</guid>
		<dc:creator>gerri</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p><a href="http://www.alltranslationservices.com/">!</a> <a href="http://www.killsinus.com/">May be it can, but I don't know.</a> <a href="http://www.nichewritersindia.com/">!</a>
</p>
]]></description>
	<pubDate>Thu, 28 Feb 2008 11:45:18 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>cherry cherry lady</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/01/22/cherry-cherry-lady#comment-85</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/01/22/cherry-cherry-lady#comment-85</guid>
		<dc:creator>six</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>Ez tetszik:)
</p>
]]></description>
	<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 17:29:53 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>gyanú</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/01/14/gyanu#comment-79</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/01/14/gyanu#comment-79</guid>
		<dc:creator>nedves</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>ne légy naív, kérlek... :)
</p>
]]></description>
	<pubDate>Tue, 15 Jan 2008 21:39:54 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>gyanú</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2008/01/14/gyanu#comment-78</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2008/01/14/gyanu#comment-78</guid>
		<dc:creator>Geri</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>Nem! Nem! Soha!<br />
Már elmondtam, hogy mit reagálnék, elmondtam neked mindent.. Tényleg mindent.
</p>
]]></description>
	<pubDate>Tue, 15 Jan 2008 21:32:47 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>halott madár, avagy szerelem nincs, ez csak endorfin hormon</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2007/12/26/halott-madar-avagy-szerelem-nincs-ez-csak-endorfin-hormon#comment-60</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2007/12/26/halott-madar-avagy-szerelem-nincs-ez-csak-endorfin-hormon#comment-60</guid>
		<dc:creator>Geri</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>"Fut a történet két szálon, ez van mindig megpróbálom, trükköm-tükröm szemem gyötröm, de magam még nem találom.."
</p>
]]></description>
	<pubDate>Sat, 29 Dec 2007 14:35:33 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>100 Folk Celsius : Paff, a bűvös sárkány :)</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2007/08/25/100-folk-celsius-paff-a-bavas-sarkany#comment-37</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2007/08/25/100-folk-celsius-paff-a-bavas-sarkany#comment-37</guid>
		<dc:creator>bende gergő</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>kösz:D nem nekem kell!
</p>
]]></description>
	<pubDate>Wed, 17 Oct 2007 19:03:48 +0200</pubDate>	</item>
	<item>
	<title>nem vicc</title>
	<link>http://nedves.nireblog.com/post/2007/08/25/nem-vicc#comment-11</link>
	<guid>http://nedves.nireblog.com/post/2007/08/25/nem-vicc#comment-11</guid>
		<dc:creator>Livi</dc:creator>
	<description><![CDATA[<p>Hát, egyéni szociális probléma.. =D xP<br />
szerencsére nekem ilyen bajom nincs. =D
</p>
]]></description>
	<pubDate>Sun, 26 Aug 2007 10:53:34 +0200</pubDate>	</item>
</channel>	
</rss>
 
